Pravda o přínosech CRM systému: Statistiky nelžou!

Přidat na Seznam.cz

Opravdu je CRM systém nepostradatelným nástrojem každého moderního podnikání? Možná se bez něj obejdete, ale statistiky hovoří jasně ve prospěch firem, které software pro řízení vztahů se zákazníky aktivně používají. Jak může přispět i k vašemu úspěchu? Ta nejzajímavější čísla najdete v tomto článku.

Násobné zvýšení míry konverze

Podle Finances Online může používání CRM zvýšit konverzní poměry až o 300 %. Takových hodnot sice nedosahují všechny firmy, ale i tak jde o vskutku impozantní čísla. CRM systém dokáže natolik zefektivnit prodejní procesy, že se počet skutečných zákazníků zvýší až několikanásobně.

Vynikající návratnost investic

Neméně zajímavým údajem je hodnota návratnosti investic (ROI). Podle IBM v případě správné implementace činí více než 245 %. Znamená to, že výdaje související se provozem CRM bývají velmi dobrou investicí do budoucnosti firmy.

Většina firem již CRM systém používá

Že je CRM systém vhodný spíše pro větší firmy? Tuto teorii tříští analýza GetBase, podle které využívá nějaké řešení 91 % firem s více než 11 zaměstnanci. Čím potvrzuje, že pro střední a velké firmy je CRM software nezbytným nástrojem pro úspěšné řízení vztahů se zákazníky.

Zdroj: eway-crm.com

Enormní zvýšení produktivity díky mobilnímu CRM

Podle studie Forrester jsou na tom mnohem lépe týmy, které využívají mobilní CRM. Zaznamenaly zvýšení produktivity až o 50 %, což ukazuje, že přístupnost a flexibilita mobilních CRM systémů významně přispívá k efektivitě pracovníků.

A to není zdaleka vše. Podle Nucleus Research mobilní CRM pomohlo 65 % firem splnit stanovené prodejní kvóty. Pro celkový úspěch prodejního týmu je tedy používání vhodně zvoleného softwaru naprosto zásadní.

Počet uživatelů CRM systémů diametrálně roste. Připojíte se k nim i vy? Vaší vstupní branou do efektivního řízení vztahů se zákazníky může být tento český CRM Microsoft 365. Patří mezi nejlépe hodnocené ve své kategorii, a dokonce je k dispozici i zdarma.