Od Babiše na Slovensko. Marketér Prchal pracuje na kampani pro politickou stranu SaS. Jak se mu zatím daří?

Přidat na Seznam.cz

Marketér a jeden ze strůjců politického úspěchu Andreje Babiše se ve své práci přesunul na Slovensko. Nyní s tvým nových kolegů pracuje na marketingové kampani slovenské politické strany Sloboda a Solidarita (SAS), které šéfuje exministr hospodářství Richard Sulík. Už za pár dnů se navíc Prchal dozví, jestli jeho marketingové kouzlo ponese ovoce i na Slovensku, píše iRozhlas.

Politologové vnímají SaS jako liberální středopravicové uskupení. V posledních volbách do zákonodárného sboru naposledy tato strana celkem 6,22 %. Vedení této politické strany společně se Sulíkem nyní doufá, že i díky Prchalovi v nynějších volbách posílí.

Předčasné parlamentní volby se na Slovensku konají už 30. září. V Národní radě bojuje o 150 míst celkem 25 uskupení. Podle aktuálních průzkumu se mezi největší favority řadí strana Směr – sociální demokracie v čele s Robertem Ficem a strana Hlas – sociální demokracie, kterou vede Peter Pellegrini.

Posledních několik volebních průzkumů každopádně také naznačuje, že výraznější úspěch se straně SaS a Marku Prchalovi zatím nedaří na Slovensku vzbudit. Všechny velké agentury totiž predikují, že SaS v zářijových volbách získá jen mezi 6,1 až 6,7 procenty hlasů, ukazuje server Betarena.cz. Do konce září se sice může řada věcí ještě změnit, aktuální pozice ale příliš zářná není.

SaS do letošních voleb představilo zejména ekonomický program. Chce podporovat investice, ekonomickou stabilitu i udržitelné sociální programy. Zdroje mají být využívány efektivně a namísto veřejného sektoru by měl růst ten soukromý, plyne z oficiálních stránek.

Zdroj: betarena.cz, iRozhlas