Češi kvůli inflaci mnohem více hledají v obchodech slevy, ukázal čerstvý průzkum

Přidat na Seznam.cz

Online letáky supermarketů jsou stále více v oblibě mezi obyvateli České republiky. To proto, že Češi zbožňují slevy a současně si cení skutečnosti, že už nejsou zavaleni papírovými letáky. Exkluzivní průzkum, který provedla agentura ResSOLUTION pro TV Nova, odhalil, že v posledním roce začala drtivá většina Čechů věnovat kvůli inflaci výrazně více pozornosti nákupům ve slevách.

Hlavním zdrojem relevantních informací pro české občany se staly slevové letáky jednotlivých obchodů. Vysoká míra inflace, která zuří v českých obchodech již více než rok, přiměla mnohé k návratu do doby, kdy jsme nekladli takový důraz na kvalitu zakoupeného zboží.

Češi se opět stávají zákazníky, kteří se rozhodují zejména na základě cenových faktorů. V průzkumu provedeném agenturou ResSOLUTION, většina oslovených jednoznačně přiznala, že cena je hlavním kritériem při rozhodování o nákupu.

Slevové letáky, které upozorňují na aktuální akce v obchodech, jako je Lidl, Billa, Tesco a další potravinové řetězce, nám umožňují dosáhnout významných úspor. Tyto slevy mohou dosahovat dokonce dvouciferných procent. Je zřejmé, že řetězce dobře pochopily touhu českých zákazníků po cenových výhodách, a proto udržují alespoň část svého sortimentu za zvýhodněných podmínek, píše Aktuálně.cz.

Zdroj: Aktuálně.cz, ResSOLUTION