Triky z praxe: Jak v Albertu zaplatit méně a ušetřit stovky na nákupu podle zaměstnanců
Máte nastudované letáky a nejnovější akce, ale stále přemýšlíte, jak ještě více ušetřit? Při nákupech v Albertu je to možné. Vyzkoušejte hned několik triků, díky kterým využijete speciální nabídky i výrazné slevy.
Při nákupech v supermarketu se nemusíme spoléhat pouze na akční nabídky z letáků. Existuje totiž celá řada tipů, jak ušetřit ještě více. Moc se o nich však nemluví a některé z nich tak nejlépe znají zaměstnanci daných obchodů. Tyto slevy jsou však dostupné všem zákazníkům – ať už jde o výprodeje zboží po záruce nebo ten správný čas na nákup
Večerní nákupy se často vyplatí
Jedním z nejlepších triků, jak ušetřit při nákupech na pobočkách řetězce Albert, jsou nákupy ve večerních hodinách. Tento obchod se totiž snaží zbytečně neplýtvat jídlem a nevyhazovat neprodané výrobky do koše. Večer tak na některých prodejnách narazíte na řadu žlutých štítků v oddělení pečiva, které oznamují nižší cenu – někdy až o desítky procent oproti té původní. Pečivo se totiž musí prodat do konce dne.
Neprodané kusy se v obchodech vyhazují, často si je kvůli interním nařízením zaměstnanci nemohou vzít ani domů. Slevy před “zavíračkou” se tedy nabízí jako šikovné řešení – zákazník podstatně ušetří za pečivo, které je v podstatě čerstvé, a zároveň nedochází ke zbytečnému plýtvání potravinami.
Podobně na tom mohou být i některé druhy ovoce a zeleniny. Po celodenním přebírání zákazníky, pobytu mimo chladicí boxy a vystavení umělému záření už nemusí být některé plody v té správné kondici pro prodej na další den. I z oddělení ovoce a zeleniny si tak můžete při troše štěstí odnést zboží s příjemnou slevou.

Akční čela a žluté štítky usnadní orientaci v obchodě
Pokud hledáte něco z aktuálního letáku, bude to pravděpodobně umístěno v takzvaném akčním čele. Jedná se o čelní stranu dlouhých regálů, kterou lze snadno vidět z “hlavních” uliček. Zatímco v klasických regálech má každý produkt svoji pozici dlouhodobě stejnou, výrobky v akčních čelech se střídají dle aktuální nabídky z letáku. Dalším tipem, který zlepší zákazníkův přehled při nákupu, jsou žluté štítky.
Těmi v Albertech označují veškeré akce, ať už jde o ty “klasické” z letáku, nebo o výprodej. Zboží označené jako “Výprodej” v nabídce letáku nenajdeme a často jde o nabídku, která platí pouze na dané prodejně. Ve výprodeji mohou být produkty s končícím datem spotřeby, zboží s poškozeným obalem nebo například poslední kusy výrobků, které již nebudou na této prodejně k dostání. Pro produkty s prošlou minimální trvanlivostí mají některé hypermarkety Albert i zvláštní regál.
Není se však čeho obávat – minimální trvanlivost není to samé, co datum spotřeby. Obvykle se nejedná o čerstvé potraviny, ale o drogerii a kosmetiku nebo potraviny trvanlivé. U čerstvých produktů ale najdeme výprodeje také. Tady je však rozdíl v tom, že jdou do výprodeje ještě před datem spotřeby. Nejčastěji se pak jedná o maso, lahůdky, mléčné výrobky, ovoce či zeleninu.

Využívejte aplikaci Můj Albert naplno
Poměrně slušný obnos můžete ušetřit i s aplikací Můj Albert. Jde o klasickou aplikaci pro chytré mobilní telefony, která se vyplatí především u stálých zákazníků, ale i u těch, kteří do Alberta zavítají jen pro oblíbené zboží v akci. V aplikaci totiž lze získat ještě mnoho dodatečných slev.
Některé produkty pak bývají o pár korun levnější než bez aplikace, na jiné platí zvláštní slevové kupony nebo personalizované nabídky. Využít můžete například slevu 15 % na bio produkty, exkluzivní akční nabídky, které platí pouze s aplikací i kredity za nákupy. Ty lze následně vyměnit za slevu na další nákup.
Zdroje: Albert.cz, Skrblik.cz