Největší slovenské hračkářství se vyjadřuje k aktuálnímu dění. Vadí mu homosexuálové, Brusel i podpora Ukrajiny

Přidat na Seznam.cz

Síť hračkářství Dráčik, kterou vlastní bratislavský podnikatel Dušan Víglaský, kraluje slovenskému i českému trhu s hračkami. Finanční výsledky firmy ukazují, že je velmi úspěšná. Od té doby, co na svém e-shopu publikuje bannery vyjadřující se k aktuálnímu dění, je však také popisována jako kontroverzní.

Oficiální e-shop nejúspěšnějšího slovenského hračkářství Dráčik od února letošního roku na úvodní straně publikuje texty, za který by se nestyděl leckterý dezinformační web.

Hračkářství nyní čas od času vítá své zákazníky na e-shopu kontroverzními texty se širokým záběrem témat. Očkované lidi označuje za blázny, kritizuje obrannou dohodu s USA, odsuzuje vojenskou pomoc Ukrajině, média přirovnává ke koncentráku.

Před pár dny vzbudilo rozruch, když zveřejnilo text, kterým reaguje na současnou vlnu násilí proti homosexuálům.„Pravý význam nesmyslů LBGT3, BEMELEM a podobně. Jsou to nástroje na vytváření napětí ve společnosti. […] Je to živná půda pro realizaci různých úchylek ega, s čímž iniciátor ve svém plánu přirozeně počítá. Čím je společnost nezdravější, tím se tyto zhoubné vlivy víc eskalují, až dochází k chaosu a sociálnímu výbuchu,“ komentuje hračkářství.

Dnes na webu hračkářství visí text brojící proti diktátu celosvětové mafie. „Kdo nám tu vlastně vládne? Celosvětová mafie, které jsou naše a bruselská vláda jen prodlouženými, zkorumpovanými chapadly. Aktuálně jsme v otrockém postavení a je na nás páchán teror. […] Omezování svobody. Vydírání přes základní lidské potřeby. Okrádání. Genocida. Mentální, psychická, zdravotní, duchovní degradace populace,“ rozohnilo se hračkářství a vyzvalo k povstání.

Texty nejsou podepsané, ale podle slovenských médií Sme nebo Dennik N za nimi stojí sám majitel společnosti, podnikatel Dušan Víglaský. Autor textů již v únoru vysvětloval, že nemá jinou možnost a považuje za důležité vyjádřit svůj názor a postoj, ač se tomu tak děje na stránce, která má přinášet dětem radost, shrnuje web Czech Crunch.

Uživatelé sociálních sítí v současnosti proti hračkářství Dráčik brojí a slibují bojkot. Jestli ale v předvánoční sezóně zvítězí morální principy, nebo nákupní pragmatismus, to se ještě uvidí.

Zdroj: Czech Crunch, Dennik N, Sme